CRMreview.pl
Portal CRM - Customer Relationship Management - Zarządzanie Relacjami z Klientem
Piątek, 13 grudnia 2019
Szukaj informacji:  |  ulubione  |  startuj
Strona główna Wiadomości Konferencje Artykuły Doradztwo CRM Dostawcy CRM Praca Literatura Linki ERP
Raport:
Europejskie organizacje gotowe na SaaS

SONDA
Czy firma może z sukcesem korzystać z rozwiązania CRM w formie Software as a Service?
Zdecydowanie tak
Tak, ale to trudne
Zdecydowanie nie
SaaS nie ma znaczenia dla sukcesu CRM


Wyniki
Łakniesz wiedzy?..
Znajdziesz ją w dobrej książce!
Tutaj możesz wyszukać interesującą Cię książkę:
[2011-08-16] 0 głosów, średnia ocena: 0 / odsłon 2048
Fałszywy fan-page na portalach społecznościowych

Dynamiczny rozwój portali społecznościowych spowodował, że przedsiębiorcy odkryli możliwość bezpłatnego dotarcia do szerokiego kręgu odbiorców i skierowali swoje działania marketingowe na właśnie takie portale. Na tzw. „fan-page’ach” firmy zamieszczają aktualności, kampanie promocyjne i inne informacje o różnorakim charakterze. Skutkiem ubocznym takich możliwości jest problem zakładania fan-page’ów przez osoby nieuprawnione. Stworzenie fałszywego fan-page może być kwalifikowane jako kilka rodzajów naruszeń prawa, w zależności od tego co umieszczono na takiej stronie.

Reklama