CRMreview.pl
Portal CRM - Customer Relationship Management - Zarządzanie Relacjami z Klientem
Środa, 22 listopada 2017
Szukaj informacji:  |  ulubione  |  startuj
Strona główna Wiadomości Konferencje Artykuły Doradztwo CRM Dostawcy CRM Praca Literatura Linki ERP
Raport:
Europejskie organizacje gotowe na SaaS

SONDA
Czy firma może z sukcesem korzystać z rozwiązania CRM w formie Software as a Service?
Zdecydowanie tak
Tak, ale to trudne
Zdecydowanie nie
SaaS nie ma znaczenia dla sukcesu CRM


Wyniki
Łakniesz wiedzy?..
Znajdziesz ją w dobrej książce!
Tutaj możesz wyszukać interesującą Cię książkę:
[2014-01-22] 0 głosów, średnia ocena: 0 / odsłon 1084
Konferencja: Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM

Eksperci twierdzą, że zarządzanie relacjami z klientem jest jednym z najważniejszych kluczy do osiągnięcia sukcesu.
Zadbanie o klienta, poznanie jego potrzeb, usprawnienie kontaktu i przede wszystkim osiągnięcie zaplanowanego budżetu to jedne ze współczesnych wyzwań, które stoją przed każdą firmą.
„Spotkanie to początek. Współpraca to postęp. Pozostanie razem to sukces." - Henry Ford

Serdecznie zapraszamy 22 stycznia 2014 r. (Warszawa) do udziału w konferencji: "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM". Porozmawiamy o relacjach, sprzedaży, marketingu i systemach CRM.

Reklama