CRMreview.pl
Portal CRM - Customer Relationship Management - Zarządzanie Relacjami z Klientem
Piątek, 19 września 2014
Szukaj informacji:  |  ulubione  |  startuj
Strona główna Wiadomości Konferencje Artykuły Doradztwo CRM Dostawcy CRM Praca Literatura Linki ERP
Raport:
Europejskie organizacje gotowe na SaaS

SONDA
Czy firma może z sukcesem korzystać z rozwiązania CRM w formie Software as a Service?
Zdecydowanie tak
Tak, ale to trudne
Zdecydowanie nie
SaaS nie ma znaczenia dla sukcesu CRM


Wyniki
Łakniesz wiedzy?..
Znajdziesz ją w dobrej książce!
Tutaj możesz wyszukać interesującą Cię książkę:
[2014-02-05] 0 głosów, średnia ocena: 0 / odsłon 291
Konferencja: Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie - kanały, narzędzia, trendy

Serdecznie zachęcamy do udziału w konferencji: Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie - kanały, narzędzia, trendy. Wydarzenie będzie miało miejsce 5 lutego 2014 roku w Warszawie.

Reklama


Zunifikowana komunikacja to technologia, która skupia w sobie różnorodne kanały komunikacji zarówno pomiędzy pracownikami (m.in. grupy dyskusyjne, wiadomości email, wideo rozmowy), jak i między pracownikiem a klientem (m.in. call center, digital signage, wideo konferencje).

Do debaty zaprosiliśmy ekspertów – praktyków, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami z tego zakresu, a Partnerzy spotkania, celem uzupełnienia całości, zaprezentują najnowsze możliwości i technologie z zakresu Unified Communications.

Strona Konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-komunikacja-w-przedsiebiorstwie-kanaly-narzedzia-trendy.htm

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-komunikacja-w-przedsiebiorstwie-kanaly-narzedzia-trendy/rejestracja-240.htm

Proponowane zagadnienia tematyczne:
  • ujednolicona platforma komunikacyjna,
  • systemy telekomunikacyjne,
  • interaktywna komunikacja multimedialna,
  • rozwiązania komunikacji głosowej,
  • rozwiązania contact center i call center,
  • systemy digital signange w komunikacji wewnętrznej,
  • komunikacja „w chmurze",
  • komunikacja rozproszonych środowisk mobilnych,
  • rozwiązania sprzętowe i akcesoria.


Na konferencję zapraszamy:
  • dyrektorów/kierowników Call Center, Contact Center,
  • dyrektorów/kierowników marketingu, sprzedaży,
  • idyrektorów/kierowników działów IT,
  • dyrektorów/kierowników działów komunikacji,
  • dyrektorów/kierowników działów HR,
  • dyrektorów/kierowników działów integracji systemów,
  • kadrę zarządzającą pracownikami korzystającymi z technologii informatycznych,
  • osoby odpowiedzialne za zarządzanie wiedzą i przepływ informacji w firmie,
  • osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej,
  • osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną,
  • osoby odpowiedzialne za zarządzanie pracownikami mobilnymi.


  • Udział jest BEZPŁATNY dla ww osób. Ilość miejsc jest ograniczona.
    Udział jest płatny*: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych w obszarze UC. Opłata za osobę wynosi 1 000 zł + 23%VAT. * Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

    Kontakt:
    Agnieszka Różnicka
    Koordynator Projektu
    tel. +48 721 729 134
    fax. (0-22) 244 25 37
    agnieszka.roznicka [at] multitrain.pl

    Oceń artykuł:
    + więcej informacji

    Przeczytaj również:

  • Zapraszamy do udziału w konferencji: BIG DATA - big solution?
  • Konferencja: Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw - systemy ERP i CRM
  • Roadshow BPC: Synergia Systemów IT: ERP + MES + SCADA
  • print wersja do druku send wyślij do znajomego

Praca i szkolenia:
Szkolenie: Jak skutecznie wdrożyć system do zarządzania relacjami z klientami? » 
Raport Pracuj.pl: „Zakochani” w pracy » 

e-biznes.pl ERP gazeta-it.pl karieraIT do góry