CRMreview.pl
Portal CRM - Customer Relationship Management - Zarządzanie Relacjami z Klientem
Środa, 22 listopada 2017
Szukaj informacji:  |  ulubione  |  startuj
Strona główna Wiadomości Konferencje Artykuły Doradztwo CRM Dostawcy CRM Praca Literatura Linki ERP
[2005-05-23]
Quo vadis.. Oracle?
Wydawało się, że Oracle, który po ponad półtorarocznej batalii w grudniu 2004 r. dokonał w końcu wrogiego przejęcia PeopleSoft, odpocznie jakiś czas o...
[2003-07-15]
Rynek systemów CRM w Polsce
W krajach Europy Zachodniej oraz w USA już od dobrych kilku lat zaobserwować można duże zainteresowanie strategią i systemami CRM. Już wyniki badań przeprowadzonych w 2000 roku przez Cap Gemini Ernst ...
[2003-11-11]
Siebel vs. PeopleSoft CRM
Dostawcy systemów ERP wzbogacili swe produkty o funkcjonalności "wystarczająco dobrego" CRM, a teraz zmierzają w kierunku automatyzacji procesów biznesowych z dala od prawdziwych założeń CRM. W przypa...
[2003-11-11]
Siebel vs. Oracle CRM
Siebel jest wciąż niezaprzeczalnym liderem na rynku aplikacji CRM pod względem funkcjonalności rozwiązań. Ponieważ jednak popyt rynkowy odchodzi od czystego CRMu w kierunku automatyzacji procesów bizn...
[2003-07-15]
Liderzy światowego rynku CRM w roku 2003
CRM Magazine opublikował ranking liderów światowego rynku CRM. Raport prezentuje po pięć najlepszych firm w pięciu kategoriach: najlepszy dostawca rozwiązań CRM klasy enterprise, ...
[2003-07-15]
Zyski z dodania "e" do CRM
W innych artykułach tego serwisu nakreślone zostały ramy filozofii CRM oraz przedstawione podstawowe obszary zastosowań systemów wspomagających realizację celów firmy w tym zakresie. Jaka jest jedn...
[2003-07-15]
Umiejscowienie systemu CRM
Podstawowymi systemami używanymi w informatyzacji dużych przedsiębiorstw były dotychczas systemy MRP (Material Resource Planning) oraz MRP II (Manufacture Resource Planning), a obecnie są ERP (Enterpr...
[2003-07-15]
Rodzaje systemów CRM
W dziedzinie systemów CRM ogólnie wyróżniane są 3 ich rodzaje, są to:1 operacyjny, analityczny, kontaktowy. Operacyjny - w swej funk...
[2003-07-15]
Żródła CRM
Aby zrozumieć ideę CRM należy uświadomić sobie, że gdy obecny lub potencjalny klient zgłasza się do firmy, używając dowolnego sposobu komunikacji, to wiąże z tym zgłoszeniem dość konkretne oczekiwa...

Znalezionych artykułów: 20 na 3 stronach
<<< poprzednia -   1  2  3   - następna >>>


e-biznes.pl ERP gazeta-it.pl karieraIT do góry