Gorąco polecam literaturę traktującą o CRM, którą można zakupić w helion.pl, po prostu klikając na poniższe linki:
Niniejsza książka przeznaczona jest dla wielu czytelników -- od menedżerów do użytkowników. Jej lektura pozwala zrozumieć CRM od podstaw, jak również uzupełnić i uporządkować posiadają już wiedzę na ten temat.
Osobiście - szczerze żałuję że ukazała się w Polsce dopiero, gdy moja praca magisterska ("Programy lojalnościowe w współczesnych systemach CRM") była już niemalże napisana. Wcześniejsze wydanie zaoszczędziłoby mi wiele czasu spędzonego na szukaniu informacji o CRM w wielu źródłach.
Z książki tej dowiesz się między innymi:
Czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem?
Jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą?
Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniają obraz firmy i standardy obsługi klienta?
Inne pozycje o tematyce z pogranicza informatyki, biznesu, marketingu itp:
Książka niewątpliwie przydatna dla każdego kierownika projektu IT lub właściciela firmy chcącego wdrożyć w niej rozwiązanie informatyczne. Projekty wdrożeń rozwiązań CRM są szczególnie skomplikowane, co czyni tę pozycję wprost niezbędną każdemu szefowi projektu tego typu.
"Sztuka perswazji, czyli język wpływu i manipulacji" to unikatowy podręcznik, odsłaniający kulisy manipulacji, której jesteśmy poddawani przez polityków, prawników i speców od marketingu. Retoryka to sztuka znana i stosowana od dawna, ale dopiero teraz, w dobie ogromnej konkurencji na rynku, jej atuty są coraz częściej wykorzystywane w roli narzędzia służącego do wpływania na opinie innych.
Książki poleca Redaktor Naczelny serwisu: Jurand Grabowski
Polecamy także książki biznesowe wydawane przez Onepress! Onepress to książki dla menadżerów średniego i wysokiego szczebla, ale również dla pracowników nie podejmujących na co dzień decyzji strategicznych. Dla wszystkich, których ambicją jest systematyczny rozwój zawodowy, kolejne kroki na szczeblach w strukturze firmy i sukces rynkowy przedsiębiorstwa.