CRMreview.pl
Portal CRM - Customer Relationship Management - Zarządzanie Relacjami z Klientem
Środa, 20 września 2017
Szukaj informacji:  |  ulubione  |  startuj
Strona główna Wiadomości Konferencje Artykuły Doradztwo CRM Dostawcy CRM Praca Literatura Linki ERP
Spis wszystkich wiadomości wortalu:
Konferencja: Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM
Konferencja: Główne cele a długoterminowe zlecenie usług w przedsiębiorstwie
Konferencja: ERP i CRM w polskich przedsiębiorstwach
Relacja z SYNERGY DAYS 2015
Konferencja: Biznes i technologie
II edycja IT Future Expo już za nami!
Konferencja: Mobilny Handlowiec
Synegy Day 2015 - Unikaj nieudanych wdrożeń
II edycja IT Future Expo 2015
Raport: Dostawcy i odbiorcy na rynku call i contact centre w Polsce
Konferencja: Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie - trendy, kanały, narzędzia
Konferencja: Knowledge Managemetnt - umiejętne wykorzystanie wiedzy kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa
Case study: CRM w EXTREM
Konferencja: Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM
Konferencja: Podniesienie efektywności funkcjonowania przedsiębiorstwa z wykorzystaniem narzędzi Business Intelligence
Raport BPC: Branża spożywcza
Zapraszamy do udziału w konferencji: BIG DATA - big solution?
Konferencja: Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw - systemy ERP i CRM
Nowe wdrożenia ITCube CRM
Relacja z Debaty Eksperckiej dla branży automotive
Relacja z IT Future Expo
Roadshow BPC: Synergia Systemów IT: ERP + MES + SCADA
Warsztaty: Nowa generacja ERP - Microsoft Dynamics AX 2012, BI, Sharepoint
Konferencja nt. komunikacji w obsłudze kontrahenta
CRM dla Wydawnictw w IMBiGS
Konferencja - Synergia Systemów IT: ERP + MES + SCADA
Konferencja - Synergia Systemów IT: ERP + MES + SCADA
Konferencja nt. wyboru rozwiązań IT dedykowanych produkcji
Kolejne wydarzenie z cyklu Synergia Systemów IT
Kolejne wydarzenie z cyklu Synergia Systemów IT
Raport Analityczny BPC dedykowany branży metalowej
Zapraszamy na konfrencję nt. optymalizacja procesów biznesowych i produkcyjnych w przedsiębiorstwach
Roadshow BPC w Stalowej Woli
Relacja z Debaty Ekspertów branży spożywczej
Konferencja: V CUSTOMER CONTACT MANAGEMENT SUMMIT
Konferencja: Inteligentne rozwiązania informatyczne odpowiedzią na rosnące potrzeby wymagających przedsiębiorstw produkcyjnych.
Kolejne wydarzenie z cyklu Synergia Systemów IT: ERP + MES + SCADA
Nowy ITCube CRM 12.0
Konferencja: Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie - kanały, narzędzia, trendy
Konferencja: Kompleksowe Systemy Informatyczne
Konferencja: Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM
Wnioski z debaty eksperckiej sektora stalowego
Seminarium nt. SPRINT CRM
Raport Gartnera: SFA Magic Quadrant 2013
Warsztaty: Synergia Systemów IT - Wrocław
Roadshow: Synergia Systemów IT - Poznań
Roadshow: Synergia Systemów IT - Olsztyn
Roadshow: Synergia Systemów IT - Bydgoszcz
Roadshow: Synergia Systemów IT - Bielsko-Biała
Roadshow: Synergia Systemów IT - Kalisz
Konferencja: CRM – Rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta
Microsoft Dynamics CRM 2013 już jesienią!
Nowe wdrożenia ITCube CRM
Rozbudowana integracja CRM7 z 10 bazami systemu Comarch ERP XL
Informacja prasowa BPC
Plany inwestycyjne uczestników Synergii Systemów IT, 2012 – I poł. 2013
Roadshow: Synergia Systemów IT - Rzeszów
Roadshow: Synergia Systemów IT - Katowice
Roadshow: Synergia Systemów IT - Łódź
Roadshow: Synergia Systemów IT - Gorzów Wlk.
Roadshow: Synergia Systemów IT - Tarnów
Konferencja: Business Intelligence Trends
Konferencje: Forum wymiany doświadczeń dla sektora przemysłowego.
Konferencja: Technologie mobilne dla przedsiębiorstw
Konferencja: CRM - rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta
Seminarium: CRM w praktyce - poznańska edycja w listopadzie
Górska Konferencja Informatyków 2012
CRM dla Mazowsza
Firmy toną w social media - czy rozwiązanie Epicor je przed tym uchroni
Podsumowanie konferencji: CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta
Outbox wprowadza do oferty CPQ Suite
Konferencja Churn & Retention Management - Jak przewidzieć i zapobiec odejściu Klienta!
Nowa wersja ITCube CRM już dostępna
Wersja mobilna bs4CRM na Androida
Konferencja: Predykcja w biznesie
Wyniki badania największych firm IT w Polsce
Wdrożenie rozwiązania SFA Asseco Business Solutions w ZPC Vobro
Wyniki finansowe Interactive Intelligence za Q2 2012
Sii dołącza do grona Partnerów Microsoft Dynamics
Grupa Hunters upolowała CRM7
Oracle prezentuje system Oracle CRM On Demand w wersji 20
Microsoft Dynamics CRM Online wprowadza Centrum Zaufania
Nowa odsłona CRM7 PRO
Wyniki Asseco BS za półrocze 2012 r.
Szkolenie: Jak skutecznie wdrożyć system do zarządzania relacjami z klientami?
SAP ma najlepsz​e w historii wyniki ​finansowe Q2
Konferencja: CRM - rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta
Konferencja: Sales performance - Strategiczne forum sprzedaży
Konferencja: Customer Intelligence Mierzalność i ROI w zarządzaniu relacjami z klientem
Raport Pracuj.pl: „Zakochani” w pracy
Seminarium: Ryzyka w Cloud Computing
Oracle rozszerza funkcjonalność swych rozwiązań CRM
Hasco-Lek wdrożył systemy firmy Sagra Technology
Microsoft Dynamics CRM na urządzenia mobilne
Asseco WAPRO usprawnia procesy biznesowe w firmie HERMON
Bio-Profil wdrożył Emigo firmy Sagra Technology
1st SUMMIT Customer Relationship & Contact Management
Raport Pracuj.pl: Zatrudniam, więc wymagam
III Customer Contact Management Summit
Konferencja: Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie
e-biznes.pl ERP do góry